miercuri, 8 iunie 2011

VA SALUT LUMEEE

Am sa va relatez cate ceva din culisele activitati de blogger.Detin 4 bloguri cu care am iesit pe spatiul virtual al intenetului. Lucrez singur nu am parteneri poate o sa-mi fac cu timpul daca cineva doreste asta.Postez articole care cred ca au relevanta pentru asta petrec zeci de ore pe internet cautand si iar cautand.De multe ori am probleme cu ochii dar este un sacrificiu care mi-l asum cu placere, pentru ca blogurile reprezinta rugaciunea mea catre Dumnezeu.Problemele si subiectele care le prezint eu au legatura cu lumea in care traim si cum ar trebui un crestin ortodox sa se raporteze corect la ea.Urmaresc sa arat capcanele, iluziile si manipularile la care suntem supusi de catre anumite forte oculte care are au ca promotor pe insusi satana.Sunt de 4 luni in aceasta activitate si voi continua cat am sa pot in functie si de eficacitatea acestei actiuni.Munca in zadar nu este o deviza pe care sa o imbratisez.Rezultatele de pana acum ma incurajeaza sa continui, vad ca apar oameni care ma incurajeaza sa merg mai departe si munca mea nu este in zadar.Trebuie sa va marturisesc ca datorita a cea ce fac am si eu repercursiuni atacuri directe si indirecte din partea demonilor.Probabil nu prea agreaza ce fac asa ca imi tulbura existenta cum pot si ei.Copilul meu a avut 2 accidente a trebuit ca intr-un interval de 3 saptamini sa-l duc la spital cu maini si degete fracturate.Tot el a fost atacat si muscat de caini ,geaca facuta ferfenita de muscaturile unei haite.Am avut certuri cu sotia din nimic si tot ce-i spun nu asculta ma priveste cu dispret si se condamna ca ma luat de sot.La serviciu ma muta de colo- colo ca stressul sa fie apasator si ca nu-mi mai arda de scris pe bloguri si de desteptat lumea.Astia sunt draci, de ei nu scapam pana la moarte si poate dincolo de ea in cazul ca ajungem in iad. Daca deranjez sistemul ma voi trezi si urmarit, ma pot astepta la orice dracul nu doarme el ataca nonstop.Oricum simt o tulburare dar trec peste ea, fiecare avem o cruce de dus si trebuie sa o facem cu demnitate pentru ca ea ne va mantui.Trebuie sa multumesc fratelui care administreaza blogul Saccsiv pentru sprijinul acordat, este esential sa ai trafic altfel te stingi in anonimat.Razboiul se apropie moartea si suferinta il vor urma, cat se mai poate vom aduce speranta si increderea in inimile voastre. Va dam nadejdea ca Dumnezeu a fost si este alaturi de creatia sa buni sau rai toti suntem copiii sai iar EL nu vrea moartea noastra ci sa ne intoarcem si sa fim vii.O zi buna dragi romani de pretutindeni, va salut pe fiecare oriunde va ve-ti fi aflat.


Ieri 3 bloguri la care am muncit au fost sistate de wordpress m- au reclamat cei de la Bushcraft Romania pentru un articol de la ei . Articol nenonorocit pe care il pot face mai bun ca ei. Dar nu am timp e greu sa actualizezi zilnic 4 bloguri asa ca mai iau si eu de la alti.Niste nemernici fara valoare si_au batut joc de munca mea si m-au turnat ca am reprodus un articol pe Supravietuitorul blog.Asta e ,am refacut blogurile dar cu alte adrese.
http://prosistemhaha.wordpress.com/: Santinela ortodoxa
http://acvilaortodoxa.wordpress.com/; ACVILA ORTODOXA
http://gerica1010.wordpress.com/ ; Supravietuitorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu