luni, 11 mai 2015

SCURT GHID DE MANTUIRE


1. Nu uita niciodata ca scopul acestei vieti este dobandirea Duhului Sfant (Sf Serafim de Sarov)
2. Cautati mai inainte Imparatia lui Dumnezu si tote celelelte se vor adauga voua
3. Imparatia lui Dumnezeu este inauntru nostru, sa incercam prin Rugaciunea lui Iisus sa coboram mintea in inima
4. Noi ca si oameni al nostru avem doar vointa si putinul timp care ne este dat de Dumnezeu. Restul calitatilor sunt dar de la Dumnezeu nu sunt meritul nostru, nici ca suntem frumosi, nici ca suntem destepti.
5. Crestinul trebuie sa fie curajos: indrazniti Eu am biruit lumea
6. Bunurile lumesti iti vor aduce doar o fericire de moment dar niciodata implinirea, multi miliardari in euro se sinucid desi din punctul nostru de vedere ni se pare ca au totul
7. Cei mai mari oameni in vesnicie vor fi calugarii si preotii vrednici si mirenii ce se mantuiesc
8. Nici premiile Nobel, nici casele, nici masinile, nici functiile, nici orice lucru material nu vor mai valora nimic de la moarte incolo, aici traim poate 70 de ani dar in acesti ani putem castiga fericirea vesnica sau osanda vesnica. Multi miliardari in euro sau vedete vor vrea in viata viitoare sa schimbe locul cu baba leana dar degeaba
9. Nu uita niciodata ca trebuie sa mori si ca bunurile ce le avem in aceasta viata le avem doar in folosinta, nu sunt ale noastre si nu le ducem cu noi. Nici un lucru din viata nu e mai sigur si fara scapare ca si moartea
10. Nu uita ca vei avea cu tine in vesniciie nu ceea ce aduni aici ci ceea ce daruiesti la altii: milostenie, ajutor, fapte bune, vorbe folositoare, etc
11. In viata duhovniceasca nu cere de la tine mai mult decat poti in acel moment pentru ca vei cadea in deznadejde. Daca simti ca o povara canonul zilnic, trebuie sa il modifici, sa il faci mai usor. Asta in cazul in care zi de zi simti acest lucru. Canonul creste pe masura ce vine si te intareste Harul lui Dumnezeu.
12. Prin rugaciunea de cantitate se ajunge la cea de calitate dar este mai important decat sa citesti ore intregi rugaciuni sa citesti mai putine dar cu o atentie maxima, fara a lasa mintea sa se imprastie. Daca iti fuge mintea de exemplu la rugaciunea de dimineata sau seara, reciteste acea parte din rugaciune de cate ori e nevoie
13. Multe fapte duc in cer dar nu suntem doi oameni la fel si de aceea este mai important ca fiecare sa isi faca un program de mantuire dupa firea lui. Unul posteste mai usor, altul nu poate deloc. Altul lucrand in spital ajuta bolnavii, altul lucreaza in alta parte unde nu are tangenta cu oamenii.
14. Primul lucru pe care il faci dimineata cum te dai jos din pat e sa te intorci spre rasarit, iti faci semnul Sfintei Cruci , te ichini si zici: Slava Tie Dumnezeul nostru Slava Tie, pentru ca asa dai lui Dumnezeu primul tau gand din zi
15. Sa citesti rugaciunea de dimineata din ceaslov
16. Dupa masa sa citesti unul din Paraclisele Maicii Domnului
17. Dupa ora 16:00 poti citi rugaciunea de seara din ceaslov, nu o lasa pana tarziu caci nu vei mai avea putere
18. CIteste zilnic un capitol din Noul Testament si Sinaxarul acelei zile, acest lucru nu va lasa ca inima sa se raceasca.
19. Spune rugaciunea lui Iisus cate de des poti, toata viata ta
20. Seara sa adormi cu rugaciunea lui Iisus in gand
21. Sa te spovedesti si daca nu esti oprit sa te impartasesti macar odata pe an, dar bine este sa fie de 4 ori pe an iar daca ai cazut in pacat greu de moarte, cat de repede. In orice pacat cat de greu ar fi ai cazut nu uita ca Dumnezeu nu ne va pedepsi vesnic pentru ca am cazut ci pentru ca nu am pus inceput bun sa nu mai facem pacatul si sa ne intoarcem la El.
22. Este de o importanta capitala azi sa pastrezi dreapta credinta, fereste-te de preotii ecumenisti si cei care spun ca actele biometrice si cipul implantat nu sunt nici o problema ca de diavoli. Cei ce le vor refuza si vor muri din acest motiv vor deveni mucenici.
23. Citeste zilnic macar putin din cartile duhovnicesti. La fel cum un sportiv de performanta trebuie sa se antreneze zilnic pentru a ramane pregatit, la fel trebuie mentinuta legatura cu Dumnezeu
24. Nu uita ca lupta noastra cu : trupul, lumea si diavolii dureaza pana in minutul mortii
25. Foarte importanta este paza gandului, orice fapta rea a fost inainte gand pe care noi l-am primit

4 comentarii:

  1. parerea mea: daca ar fi , ne-am putea orienta mai usor in interiorul blogului. Am vedea rapid continutul, si nu am mai pierde timpul cautand in . Scuze, sper sa nu fi suparat pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  2. cuvintele: Etichete...si ...Arhiva ..vad ca lipsescdin continutul mesajului meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere