luni, 11 mai 2015

Noua religie a noii ordini mondiale

nwo coperta Noua religie a noii ordini mondiale



În ziua de 11 septembrie 2001, americanii s-au trezit în mijlocul celui mai teribil atac terorist din istoria ţării împotriva civililor nevinovaţi. Atacurile devastatoare împotriva turnurilor World Trade Center din New York şi asupra Pentagonului în Washington DC au şocat naţiunea şi lumea întreagă. Preşedintele Bush a declarat imediat un război împotriva terorismului. Piloţi foarte bine pregătiţi, trupe de forţe speciale şi apărători la sol au început eliminarea sistematică a talibanilor şi operaţiunilor Al Qaeda din Afganistan.
Simultan, în America avea loc un război tăcut în spatele scenei: un război împotriva libertăţilor americanilor, iar autorii nu erau nişte islamişti sinucigaşi, ci membri ai sistemului politic din SUA. Acest film documentar arată cum, după atacurile de la 11 septembrie, America a intrat pe făgaşul noii ordini mondiale.
Vizionare online film documentar subtitrat Noua religie a noii ordini mondiale

4 comentarii:


  1. Cine doreste, poate semna online petitia pentru canonizarea parintelui Arsenie Boca.

    http://www.petitieonline.com/pentru_canonizarea_printelui_arsenie_boca_-_sfantul_ardealului

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua tuturor, un bun vrăjitor care mă ajută să mă recuperez
    soțul meu este aici pentru opinia dvs.! Numele meu este doamna Mariana diego Am sediul în NEW YORK, Statele Unite ale Americii Viața mea sa întors! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut în special două mărturii, o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit cum dr. JUNGUNU a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
    Orice problemă ați putea lua în considerare:
    1, câștigați o loterie de viză în orice țară
    2, pierde vraja de greutate
    3, vă ajută să rămâneți însărcinată
    4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
    5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
    6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
    7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
    8, inel de putere pentru miracol
    9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
    10, vrei să devii o sirenă?
    Intrați în legătură cu el oriunde în lume prin
    EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com. E cel mai bine
    pitcher al lumii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere