vineri, 16 noiembrie 2012

Statuia Fecioarei Maria singura rămasă intactă printre ruine


Statuia Fecioarei Maria, singura rămasă intactă printre ruinele fumegânde din Queens, New York



Statuia Fecioarei Maria singura rămasă intactă printre ruinele fumegânde din Breezy Point, aflat în vecinătatea cartierului Queens din New York. Uneori, o imagine poate spune mai mult decât 1000 de cuvinte. Cei care au vazut reportajele transmise de la fațalocului au putut remarca că biserica aflată la câțiva zeci de metri a ars în totalitate singura porțiune rămasă din ea fiind turla cu clopotul și crucea (în fotografie este turnul lateral stânga care se vede în spatele statuii, în depărtare). În momentul când am văzut imaginile pe Euronews la rubrica no comment m-am gândit că doar o minune putea salva această statuie și clopotnița dar, în același timp m-am gândit că este și un avertisment, dat nu doar celor care locuiesc acolo ci întregii lumi: întoarcerea la Credință.
Fiecare este liber să interpreteze ceea ce vede după cum crede și simte. Eu asta am simțit și am vrut să vă împărtășesc acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu