duminică, 22 septembrie 2013

RUGACIUNI PENTRU VREMURILE DE ACUM

Rugaciune pentru Oprirea Răspândirii Războiului
O, dulce Iisuse Hristoase al meu, îndepărtează războaiele care distrug omenirea. Apara-i de suferinţă pe cei nevinovaţi.
  Apara sufletele care încearcă să aducă adevărata pace. Deschide inimile celor afectaţi de durerea războiului.
  Protejează-i pe cei tineri şi vulnerabili. Salvează toate sufletele ale căror vieţi sunt distruse de război.
  Întăreşte-ne pe noi toţi, Iisuse drag, cei care ne rugăm pentru sufletele tuturor copiilor lui Dumnezeu şi acordă-ne Harul de a rezista suferinţei de care am putea avea parte în timpul conflictelor.
  Te implorăm să opreşti răspândirea războiului şi adu sufletele în Refugiul Sfânt al Inimii Tale. Amin.
=====================================
Pentru a simţi Iubirea lui Iisus Hristos

 
Iisuse, ajută-mă, căci sunt atât de confuz.
 
Inima mea nu se deschide spre Tine.
 
Ochii mei nu Te pot vedea.
 
Mintea mea se închide în faţa Ta
 
Gura mea nu poate rosti cuvinte de mângâiere pentru Tine.
 
Sufletul meu e umbrit de întuneric.
 
Te rog fie-Ţi Milă de mine, un biet păcătos.
 
Sunt neajutorat fără Prezenţa Ta.
 
Umple-Mă cu Harurile Tale pentru a avea curajul să ajung la Tine, ca să implor Mila Ta.
 
Ajută-mă pe mine, ucenicul Tău pierdut, care Te iubesc însă nu mai simt iubirea cuprinzându-mi inima, ca să Te văd şi să accept Adevărul. Amin

===========================

Pentru generația pierdută a sufletelor tinere

Iisuse drag, implor Milostivirea Ta pentru generația pierdută a sufletelor tinere.
Pe cei care nu Te cunosc, acoperă-i cu Darul vederii.Pe cei care Te cunosc dar Te ignoră, atrage-i înapoi la Milostivirea Ta.
Te rog, dă-le curând dovada Existenței Tale și îndrumă-i către cei care pot să-i ajute și să-i călăuzească spre Adevăr.Umple mintea și sufletul lor cu dorul de Tine.Ajută-i să recunoască vidul care există în ei din cauză că nu pot simți Prezența Ta.
Te implor, iubite Doamne, nu-i abandona pe ei, și în Milostivirea ta daruieste-le Viața Veșnică. Amin
==========================
Rugaciunea Staretilor de la Optina impotriva pecetluirii cu semnul lui Antihrist

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, păzeşte-ne de înşelăciunea vicleanului Antihrist, a cărui venire se apropie, şi ne izbăveşte de toate uneltirile lui. Acoperă-ne pe toţi şi pe toţi dreptmăritorii creştini de mrejele lui cele viclene, în tainica pustie a mântuirii Tale. Nu ne lăsa pe noi, Doamne, să ne îngrozim de frica diavolească mai mult decât de frica de Dumnezeu şi să ne depărtăm de Tine şi de Biserica Ta cea sfântă. Dă-ne Doamne, mai bine să pătimim şi să murim pentru sfânt numele Tău şi Credinţa cea adevărată, decât să ne lepădam de Tine şi să primim semnul mârşavului Antihrist şi să ne închinăm lui. Dă-ne nouă, zi şi noapte, lacrimi să plângem greşalele noastre şi îndură-Te de noi, Doamne, în ziua Infircoşatoarei Tale Judecăţi. Amin.
 Pelerinul rus – Rugaciunea catre Mantuitorul Hristos
DESPRE RUGACIUNEA NEINCETATA A INIMII

 

Fragment dintr-o omilie a Parintelui Elpidie Vagianakis din Rodos, din luna ianuarie 2013

Nu vreau sa va ingrijorati din cauza a ceea ce va urma; trebuie doar sa va rugati si sa-L implorati pe Dumnezeu sa va asculte umilele rugaciuni si sa ne miluiasca. As dori, daca este cu putinta, sa spuneti la toata lumea sa ne strangem multi oameni si sa ne rugam impreuna. Aceasta rugaciune comuna unii o vor desconsidera si vor rade zicand: daca asa a zis Dumnezeu ca se vor intampla lucrurile, atunci asa va fi. Nu, nu este asa! Va incredintez ca profetia este expresia cea mai inalta a iubirii lui Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu