joi, 3 martie 2011

Urban EDC

Urban EDC

Inainte de a intra in detalii despre prioritati intr-un caz de supravietuire , m-am gandit ca ar fi util sa vedem cam ce obiecte si ” scule” ar fi binevenite pentru a ne usura munca .
Conceptul de EDC ( every day carry -sau ce caram in fiecare zi) este luat de la americani . Cu un simplu search pe Youtube veti descoperi cata lume se ” accesorizeaza ” pentru a putea face fata unor situatii cat se poate de diverse. Uitandu-ma pe net am dat si peste forumuri dedicate acestui concept de EDC , baietii de acolo ducand simplul inel pe care-ti pui cheile la rang de arta ( si surprinzator , nu sunt putini).
Daca stam logic sa ne gandim ,, acesta este practic ” kitul de supravietuire urbana”si extinzand un pic rationamentul , ” kitul de supravietuire ”. Sa zicem ca suntem surprinsi de o situatie neplacuta atunci cand mergem cu trenul sau maxi-taxi ( a se remarca faptul ca nu am mentionat masina pentru ca despre dotarea ei si “accesorizarea ” ei voi vorbi in alt post) in alta localitate. Eu personal , nu iau cu mine kitul de supravietuire pe care il am pregatit pentru ca as cadea in ridicol. Acela este pentru cazurile in care se intrvede vreo drumetie prin padure sau pe munte.
Deci , intr-o situatie neplacuta aparuta pe neasteptate, obiectele din buzunar , devin ” kitul de supravietuire” .
Am fost surprins deseori de prieteni care nu aveau bani sa ia un taxi spre casa , depinzand tot timpul de o terta persoana ca sa le aduca bani sau ca sa-i imprumute. Mie mi se parea normal ca tot timpul sa am bani pusi bine in portofel pe care nu ii cheltui decat in situatii mai delicate . De exemplu , te afli la casa de marcat in magazin si abservi ca nu iti ajung banii . Atunci apelezi ( daca tii neaparat sa cumperi tot ce ai in cos ) la rezerva. Sau te opreste un militian in cautare de spaga si iti da un motiv din ala misto : ai numarul murdar sau cauciucurile prea tocite …. atunci apelezi la rezerva si ii dai cersetorului spaga cuvenita etc.
Prin urmare , este foarte uitl sa tinem la noi bani de rezerva . Am apelat la aceasta rezerva de foarte multe ori ca sa imprumut prietenii sa ia un taxi , sau sa-mi achit vreun obiect pe care “mi s-a pus pata ” si pe care era imperativ sa-l am ( cu totii stim cum e cand ti se pune pata si zici ca nu mai rasare soarele a doua zi , daca nu cumperi cine stie ce mizerie). Acum nu o sa va spun nici o suma , aceasta ramanand la latitudinea fiecaruia si fiind in functie de posibilitatile si nevoile fiecaruia.
Al doilea lucru de care nu mai despart si pe care il folosesc de mai multe ori pe zi , este briceagul . DA, poate o sa zica multi ca sunt obsedat . Sunt !!! Briceagul este o unealta foarte practica , dar pentru mine e doar o unealta si nu o arma , nefiind nevoie sa il scot din buzunar pentru ca sa ma apar pana acum
Fenomenul este in crestere si ma gindesc ca undeva, ceva lucreaza in aer sau in subconstientul nostru imbibat cu de toate
Sinteti buni sa imi spuneti ce carati dupa voi , puteti atasa poze si putem discuta aici despre utilitatea celor purtate dupa noi zilnic si cit de mult ne pot ajuta in situatii limita
Iata optiunile unora pentru EDC
Exista variante
Imagine
Daca dimensiunea pozelor este deranjanta va rog comunicati-mi
Imagine
Dupa cum observati , faptul ca nu sinteti fumator nu inseamna sa ignorati tigarile :))
Luate in adapost si trecute intr-o lume care si-a pierdut partial vechile reguli, pot fi la o adica obiect de negociere pentru schimbul cu alte produse cu terte persoane.
Interesant rucsac :)
Imagine
Rucsac cu panou solar cu acumulator
Un accesoriu foarte util pentru incarcarea oricarui aparat portabil de mici dimensiuni. Include adaptoare pentru IPhone, IPod, PDA, telefoane mobile, etc
Energia solara e stocata intr-un acumulator de unde se poate folosi la incarcare chiar si noaptea.
Caracteristici:
- panou solar monocristalin, 1.8W/300mA
- Acumulator NiMh 5V/700mA
- adaptor pentru IPod, iPhone, mini USB, telefoane mobile (Samsung, LG, Nokia, Motorola)
- cablu USB (acumulatorul se poate incarca si de la calculator)
- buzunare aditionale (interior si exterior)
- potrivit pentru tranportul unui laptop cu display de 15″
Dimensiuni:
INTRATI PE LINK INAFARA CA E SIMPATIC ARE MULTE CU CARE VA POATE AJUTA. CUM M-A PUS SI PE MINE PE GINDURI ACUM VREO 2 ANI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu